„Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”
Emitowany w Polsacie „Taniec z Gwiazdami” był najpopularniejszym widowiskiem rozrywkowym w jesiennej ramówce. Z kolei najwięcej widzów z grupy komercyjnej jak i reklam przyciągnął „Mam talent!” TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” emitowanego w Polsacie w piątki o 20.05 wyniosła 3,66 mln osób, co dało stacji 24,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+.
Drugie miejsce w zestawieniu znalazł „Mam talent!” TVN, emitowany w soboty o 20.00. Program ten miał 3,38 mln widzów i 21,88 proc. udziału.
Trzecia lokata należała do show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który zgromadził 2,51 mln osób, a udział stacji wyniósł 23,33 proc. Oglądać go można było w soboty ok. 22.00.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
||
Program |
Stacja |
AMR |
SHR % |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI |
Polsat |
3 662 488 |
24,07% |
MAM TALENT! |
TVN |
3 376 905 |
21,88% |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO |
Polsat |
2 512 278 |
23,33% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA |
Polsat |
2 427 623 |
14,55% |
THE VOICE OF POLAND |
TVP2 |
1 933 459 |
12,54% |
SUPERSTARCIE |
TVP2 |
1 072 799 |
7,50% |
W grupie komercyjnej 16-49 miejsce lidera należało do programu „Mam talent!”, który tutaj śledziło go 1,41 mln widzów i miał 23,10 proc. udziału.
Wiceliderem został „Taniec z Gwiazdami” z widownią wynoszącą 1,11 mln osób i 18,39 proc. udziału. Na podium znalazł się jeszcze program „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,07 mln widzów, 21,39 proc. udziału).
WIRTUALNEMEDIA.PL |
16-49 |
||
Program |
Stacja |
AMR |
SHR % |
MAM TALENT! |
TVN |
1 413 708 |
23,10% |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI |
Polsat |
1 107 276 |
18,39% |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO |
Polsat |
1 072 552 |
21,39% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA |
Polsat |
1 070 156 |
15,17% |
THE VOICE OF POLAND |
TVP2 |
747 812 |
12,04% |
SUPERSTARCIE |
TVP2 |
379 487 |
6,25% |
Pod względem cennikowych wpływów reklamowych także liderem był „Mam talent!” z przychodami na poziomie 48,27 mln zł. Drugie miejsce zajął „Taniec z Gwiazdami” (36,9 mln zł). Wszystkie dane bez rabatów.
Program |
Wpływy |
MAM TALENT! |
48 271 600 |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI |
36 901 680 |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA |
34 925 150 |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO |
26 581 470 |
THE VOICE OF POLAND |
13 281 754 |
SUPERSTARCIE |
8 216 983 |
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”