SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Taniec z gwiazdami' bezkonkurencyjny

Rekordowe wyniki oglądalności notuje jesienny hit TVN - "Taniec z gwiazdami".

Coraz bliżej finału drugiej edycji programu "Taniec z gwiazdami" a wyniki oglądalności dynamicznie rosną - wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl.

Program, który pojawił się na antenie TVN 11 września b.r., przyciąga przed ekrany średnio 4,5 mln widzów. To zdecydowanie lepsze wyniki od pierwszej edycji - wtedy "Taniec z gwiazdami" oglądało 3 mln 380 tysięcy widzów.

  Total Individuals Age(16  - 49)
Data AMR SHR % SHR %
20-11-2005 5650915 33,12% 35,62%
13-11-2005 4876285 28,68% 30,74%
06-11-2005 4812545 27,94% 29,40%
30-10-2005 4311679 27,59% 29,73%
16-10-2005 4158432 24,38% 26,72%
02-10-2005 4047240 24,76% 25,79%
18-09-2005 4069941 25,71% 27,56%
11-09-2005 4363854 28,88% 31,77%
  4511699 27,57% 29,60%

Z tych samych danych wynika, że program oglądają głównie kobiety, które stanowią 61,18% widzów.

Profile Header Profile Details ADH %
Sex Males 38,82%
Sex Females 61,18%
Age  4 - 9  3,80%
Age  10 - 15 6,39%
Age 16 - 19 4,76%
Age 20 - 24 5,89%
Age 25 - 29 8,55%
Age 30 - 34 7,05%
Age 35 - 39 7,28%
Age 40 - 44 6,82%
Age 45 - 49 11,09%
Age 50 - 54 10,80%
Age 55 - 59 8,46%
Age 60+ 19,13%
City size Rural 26,89%
City size < 50 tys. 22,41%
City size 50-100 tys. 9,94%
City size 100-200 tys. 12,39%
City size > 200 tys. 28,37%
Profession Top management 9,63%
Profession Medium level 15,01%
Profession Workers & farmers 15,82%
Profession Retired 31,83%
Profession Others 27,71%
Education Low 46,07%
Education Secondary 32,40%
Education High 11,34%

Finał programu "Taniec z gwiazdami", który prowadzą Katarzyna Skrzynecka i Hubert Urbański, 3 grudnia b.r..

Dołącz do dyskusji: 'Taniec z gwiazdami' bezkonkurencyjny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl