Taneczny spot reklamuje gumę Moam (wideo)
W telewizji, prasie i internecie prowadzona jest kampania reklamowa gumy rozpuszczalnej Moam. Głównym elementem akcji skierowanej do dzieci jest animowany spot, w którym bohater wykonuje taneczne akrobacje.
Rozpoczęta 12 stycznia kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Moam firmy Haribo opiera się na 15-sekundowym spocie telewizyjnym. Bohaterem animowanego filmiku utrzymanego w stylistyce graffiti jest chłopiec wykonujący taneczne akrobacje, żeby odzyskać paczkę tych gum zabraną mu przez robota. Obejmująca również prasę i internet kampania pod hasłem "Moam moves you" skierowana jest do dzieci, nawiązując do prowadzonego wśród nich na stronie internetowej tej marki konkursu na filmik z najciekawszym układem tanecznym.
Spot telewizyjny Moam emitowany jest w TVP i Polsacie (pasma przeznaczone dla młodych widzów) i dziecięcych kanałach tematycznych ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids, a w sieci akcja obejmuje malingi i działania afiliacyjne.
Polską adaptacją kampanii zaplanowanej na cztery tygodnie zajęło się Studio Altem, wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, a działania PR towarzyszące akcji prowadzi agencja Effective Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Taneczny spot reklamuje gumę Moam (wideo)