SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tak Tak z Pakietem Lojalnościowym

Ruszyła kampania reklamowa najnowszej propozycji Tak Taka - Pakietu Lojalnościowego, w którym cena za minutę rozmowy to 14 groszy i 4 grosze za SMSa. W ramach najnowszej propozycji za 21 złotych użytkownik otrzyma pakiet 150 minut do sieci Era i sieci stacjonarnych wymiennych na 600 SMSów wewnątrz sieci.

Reklamy promujące Pakiet Lojalnościowy w Tak Taku emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, Viva, MTV) i na ekranach kin w całym kraju. Nowa oferta marki będzie komunikowana również w radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC przy współpracy Agencji G7 oraz domu mediowego Optimum Media OMD.

Pakiet Lojalnościowy w Tak Taku
Oferta skierowana jest do użytkowników Taryfy Happy lub Happy Taniej, którzy korzystają z Tak Taka nie krócej niż 60 dni od chwili wykonania pierwszego połączenia.
Pakiet można aktywować wybierając na klawiaturze telefonu Ekspresowy kod *122*21# i zatwierdzając go klawiszem inicjującym połączenie. Po aktywacji pakietu użytkownik otrzyma SMSa potwierdzającego włączenie usługi, a z konta zostanie pobrana automatycznie kwota 21 zł brutto. W każdej chwili użytkownik może sprawdzić ilość i datę ważności minut i SMSów wysyłając bezpłatny kod *103*3#, bądź kontaktując się z konsultantem telefonicznego Biura Obsługi Użytkownika.

Z oferty użytkownik może skorzystać raz w ciągu 30 dni. Minuty i SMSy otrzymane w ramach pakietu są ważne przez 30 dni od chwili dodania ich do konta. Jeżeli użytkownik chciałby przedłużyć ich ważność może skorzystać z opcji wykupienia Pakietu 30 minut/120 SMSów, dzięki czemu liczba zgromadzonych minut i SMSów zostanie zsumowana, a data ich ważności przedłużona o kolejne 30 dni. Oferta Pakiet Lojalnościowy jest ważna od 8 kwietnia do 7 października 2008 roku.

Dołącz do dyskusji: Tak Tak z Pakietem Lojalnościowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl