SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Majewski jako Einstein w kampanii Konto dla Młodych w PKO BP

PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię reklamową kont przeznaczonych dla młodych klientów. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia i Universal McCann.

Startująca właśnie kampania Konta dla Młodych w PKO BP podkreśla, że właściciel takiego rachunku nie płaci za jego prowadzenie, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, a ponadto dostaje 10 proc. premii za płatności kartą w sieci oraz może skorzystać z preferencyjnego kredytu studenckiego. Konto dla Młodych jest przeznaczone dla studentów i absolwentów mających od 18 do 30 lat, przy czym żadnych opłat związanych z prowadzeniem rachunku nie regulują osoby do 26. roku życia.

W reklamach Konta dla Młodych występuje Szymon Majewski, wystylizowany na naukowca przypominającego Alberta Einsteina. To kolejna w ostatnim czasie kampania PKO BP z udziałem Majewskiego. Jeszcze przez kilka dni będzie trwać akcja reklamowa kredytu gotówkowego Mini Ratka, w której showman wciela się w rolę stylisty włosów (przeczytaj więcej i obejrzyj spot), a jednocześnie jest prowadzona kampania Szkolnych Kas Oszczędności, w której Majewski występuje jako nauczyciel (zobacz szczegóły).

Kreację wszystkich tych reklam przygotowała agencja DDB, reklamy zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za działania w internecie odpowiada dom mediowy OS3 multimedia, natomiast za planownie i zakup mediów - domy mediowe Value Media i Cube Group (internet) oraz Universal McCann (pozostałe media). Kampania Konta dla Młodych do końca pażdziernika będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje niszowe, m. in. muzyczne, sportowe, informacyjne), radiu (RMF FM, stacje z pakietu RMF na Maxa, Radio ZET, Radio Eska i stacje lokalne, Polskie Radio Program 4 i radia internetowe: Tuba.fm i Open.fm), internet (WP, Onet , O2, serwisy wideo: You Tube, Wrzuta i Pudelek TV, serwisy studenckie) oraz outdoor (przystanki przy uczelniach, akademikach i dużych węzłach komunikacyjnych, metro, dworce autobusowe)

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako Einstein w kampanii Konto dla Młodych w PKO BP

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
dobre sa
0 0
odpowiedź
User
Tomasz Smykowski
Uwielbiam reklamy z Szymonem Majewskim. Każda z nich jest genialna zarówno pod względem koncepcji, tekstów jak i wykonania.
0 0
odpowiedź
User
błoto
Genialna? PKOBP niestety tylko szasta kasą
0 0
odpowiedź