'Sztuka tworzenia wnętrz' w internetowej kampanii Artvillano i Anderstil
Pod hasłami "Sztuka tworzenia wnętrz" oraz "Wysoka jakość i solidne wykonanie" reklamują się w internecie marki Artvillano i Anderstil. Jednocześnie ruszyły serwisy internetowe obu brandów.
Startująca właśnie w sieci kampania reklamowa wprowadzająca marki wyposażenia łazienek Artvillano i Anderstil podkreśla ich wysoką jakość, designerski charakter i atrakcyjne ceny. Komunikacja Artvillano pod hasłem "Sztuka tworzenia wnętrz" jest skierowana do osób szukających sprzętu łazienkowego o wyszukanym designie, a przekaz promujący Anderstil - do klientów zainteresowanych takimi produktami w nowoczesnym stylu i niewygórowanej cenie.
Jednocześnie uruchomiono serwisy internetowe obu marek. Witryna Artvillano swoją szatą graficzną nawiązuje do eleganckiej stylistyki i niecodziennych kształtów asortymentu tego brandu, a layout strony Anderstil podkreśla przystępność tych produktów i ich dostosowanie do różnych gustów. W obu serwisach - przygotowanych przez agencje Nesso i HillBilly - działają opcje bezpośredniego zakupu prezentowanego sprzętu.
Akcja reklamowa w formie double billboardów i mailingów jest prowadzona w serwisach wnętrzarskich i branżowych takich jak: Interia.pl, Deccoria.pl, Urzadzamy.pl, Murator.pl i o2.pl. Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała agencja HillBilly a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMG Digital.
Dołącz do dyskusji: 'Sztuka tworzenia wnętrz' w internetowej kampanii Artvillano i Anderstil