SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sześć agencji walczy o budżet GE Money i BPH

Rozpoczął się przetarg na obsługę reklamową połączenia banków GE Money i BPH. W rywalizacji bierze udział sześć agencji - w tym dwie obsługujące dotychczas te firmy.

14 stycznia odbyło się spotkanie rozpoczynające przetarg na obsługę reklamową połączenia banków GE Money i BPH, o którą walczy sześć agencji - wśród nich pracujące dotychczas dla tych dwóch firm Grupa 66 Ogilvy i Just. Zwycięska agencja, która zostanie wybrana w połowie marca, zajmie się opracowaniem kampanii wprowadzającej na rynek nowy bank oraz przygotowaniem dla niego platformy komunikacyjnej.

Połączenie GE Money Banku i Banku BPH planowane jest na trzeci kwartał bieżącego roku.

Dołącz do dyskusji: Sześć agencji walczy o budżet GE Money i BPH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl