Szeptana kampania orzeszków Nic Nac's
Trwa kampania promocyjna orzeszków Nic Nac's oparta na marketingu rekomendacji. Akcja prowadzona przez agencję Streetcom obejmuje również działania w internecie.
W ramach kampanii promocyjnej orzeszków Nic Nac's 2,3 tys. aktywnych towarzysko osób w wieku 19 - 29 lat otrzymało zestawy orzeszków tej marki wraz z próbkami dla znajomych i ciekawostkami na temat tych produktów. Jednocześnie na stronie internetowej marki ruszył konkurs, w którym codziennie można zdobyć nagrodę za zdjęcie pokazujące, jak chrupanie Nic Nac's nakręca imprezę. Na fotografie głosują inni internauci, a autorzy mogą łatwo zachęcać do tego swoich znajomych dzięki specjalnej opcji.
Akcję wykorzystującą narzędzia marketingu rekomendacji prowadzi agencja Streetcom Word of Mouth Media.
Dołącz do dyskusji: Szeptana kampania orzeszków Nic Nac's