SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szeptana kampania orzeszków Nic Nac's

Trwa kampania promocyjna orzeszków Nic Nac's oparta na marketingu rekomendacji. Akcja prowadzona przez agencję Streetcom obejmuje również działania w internecie.

W ramach kampanii promocyjnej orzeszków Nic Nac's 2,3 tys. aktywnych towarzysko osób w wieku 19 - 29 lat otrzymało zestawy orzeszków tej marki wraz z próbkami dla znajomych i ciekawostkami na temat tych produktów. Jednocześnie na stronie internetowej marki ruszył konkurs, w którym codziennie można zdobyć nagrodę za zdjęcie pokazujące, jak chrupanie Nic Nac's nakręca imprezę. Na fotografie głosują inni internauci, a autorzy mogą łatwo zachęcać do tego swoich znajomych dzięki specjalnej opcji.

Akcję wykorzystującą narzędzia marketingu rekomendacji prowadzi agencja Streetcom Word of Mouth Media.

Dołącz do dyskusji: Szeptana kampania orzeszków Nic Nac's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl