System od Nugg.ad w 3 polskich sieciach reklamowych
Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet wspólnie wdrażają niedostępny dotąd w Polsce system tzw. Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego, który stworzyła niemiecka firmę nugg.ad
Praca systemu polega na emisji reklam dobranych zależnie od profilu danego internauty, który tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo system uwzględnia dane pochodzące z ankiet wypełnianych jednorazowo przez wybranych internautów. Bierze on pod uwagę płeć, wiek, dochód, a także zainteresowania i styl życia użytkowników.
Mechanizm ten umożliwia dopasowanie reklam internetowych do zainteresowań i oczekiwań danego użytkownika sieci, a przez to ograniczenie strat finansowych jakie ponoszą reklamodawcy w przypadku złego doboru grupy docelowej. System Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego, który skierowany jest do konkretnego odbiorcy znacznie zwiększa efektywność kampanii reklamowej.
Połączenie sił przez czołowe polskie sieci reklamowe oznacza, iż będą one korzystać ze wspólnej bazy profili internautów szacowanych na ponad 940 witryn o łącznym potencjale ponad 13 mln użytkowników. Obecnie trwają prace integrujące system z adserwerami sieci reklamowych. Pierwsze kampanie tego typu rusza prawdopodobnie na wiosnę.
Dołącz do dyskusji: System od Nugg.ad w 3 polskich sieciach reklamowych