SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Akty dobroci w reklamie świątecznej John Lewis & Partners

"Give A Little Love" to hasło tegorocznej reklamy świątecznej brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis & Partners. Spot przygotowała agencja Adam&EveDDB.

W tym roku motywem przewodnim reklamy świątecznej John Lewis & Partners jest życzliwość w stosunku do innych ludzi. Dwuminutowy klip to ciąg scenek, w których widzimy, jak na różne sposoby można pomagać innym. W kolejnych ujęciach widać małe, miłe, bezinteresowne gesty wywołujące uśmiech na twarzach i autentyczne poczucie wspólnoty. W klipie animację pomieszano z ujęciami z kamery.

Życzliwość w kampanii świątecznej John Lewis & Partners

Życzliwość to coś, czego w tym trudnym dla wszystkich czasie potrzeba nam najbardziej - głosi przesłanie reklamy. Hasło przewodnie "Give A Little Love" nawiązuje do obchodzonego w Wielkiej Brytanii w połowie listopada Narodowego Dnia Życzliwości.

Kreację przygotowała agencja Adam&EveDDB, reżyserią zajął się  Oscar Hudson. Klip powstał we współpracy z francuskim kolektywem MegaComputeur, reżyserem Sylvainem Chometem, łotewską ilustratorką Anete Melece i studiem animacji Shotopop. Utwór wykorzystany w klipie to "A Little Love" Celeste.

W ubiegłym roku John Lewis & Partners przygotował na święta animację opowiadającą o małym smoku, którym przez to że zionął ogniem, nie zyskiwał sympatii społeczności. W 2018 roku powstała za to głośna etiuda reklamowa marki, do której John Lewis & Partners zaangażował Eltona Johna.

Dołącz do dyskusji: Akty dobroci w reklamie świątecznej John Lewis & Partners

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl