SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat według Kiepskich” ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam

Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,66 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 17,06 mln zł.

„Świat według Kiepskich” „Świat według Kiepskich”

W jesiennej ramówce „Świat według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcję oglądało średnio 1,66 mln widzów. Przełożyło się to na 10,47 proc. udziałów wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,91 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 16 listopada br. Oglądało go 1,91 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Świata według Kiepskich”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-11-2016

20:05:45

20:36:23

1 907 651

11,69%

26-10-2016

20:06:51

20:39:39

1 864 489

11,54%

02-11-2016

20:06:13

20:39:10

1 818 969

10,72%

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września do 18 listopada ub.r.) jego średnia oglądalność wynosiła 1,74 mln osób przy udziałach wynoszących 10,93 proc. w 4+ oraz 13,13 proc. w 16-49.

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 19,78 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 13,78 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i „Hit Hit Hurra”; 9,32 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN poradził sobie nieco lepiej od Dwójki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

3 142 462

19,78%

897 062

14,99%

1 549 367

17,19%

TVN

2 189 512

13,78%

938 688

15,69%

1 359 389

15,08%

Polsat - Świat według Kiepskich

1 663 887

10,47%

791 866

13,23%

1 073 109

11,91%

TVP1

1 479 945

9,32%

447 526

7,48%

780 631

8,66%

Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 17,06 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 18,15 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mary
Jeden z najgorszych seriali obecnie. Od dawna niesmieszny, irytujący, wulgarny z oblesnym i spasionym jak świnia Grabowskim powoduje już chyba tylko odruchy wymiotne. Humoru zero.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Kiedyś był fajny, ale scenarzystą i reżyserowi coś chyba na mózg za 2 lata temu padło! Zresztą widać to we fragmencie powyżej.
0 0
odpowiedź
User
Górne 3%
Co sie dziwić kiepscy czyli wyborcy PO i Nowoczesnej oglądają takie seriale to kręcą w nieskonczoność. Widzowie tych wszystkich Klanów, Plebanii, M jak Miłość to jest target wyborczy Po i Nowoczesnej i jak Polska ma się stać nowoczesnym krajem skoro lewacki niewykształcony elektorat ściąga ją w dół ?
0 0
odpowiedź