„Świat według Kiepskich” ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,66 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 17,06 mln zł.
W jesiennej ramówce „Świat według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcję oglądało średnio 1,66 mln widzów. Przełożyło się to na 10,47 proc. udziałów wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,91 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 16 listopada br. Oglądało go 1,91 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Świata według Kiepskich”
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
16-11-2016 |
20:05:45 |
20:36:23 |
1 907 651 |
11,69% |
26-10-2016 |
20:06:51 |
20:39:39 |
1 864 489 |
11,54% |
02-11-2016 |
20:06:13 |
20:39:10 |
1 818 969 |
10,72% |
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września do 18 listopada ub.r.) jego średnia oglądalność wynosiła 1,74 mln osób przy udziałach wynoszących 10,93 proc. w 4+ oraz 13,13 proc. w 16-49.
Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 19,78 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 13,78 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i „Hit Hit Hurra”; 9,32 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN poradził sobie nieco lepiej od Dwójki.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 |
3 142 462 |
19,78% |
897 062 |
14,99% |
1 549 367 |
17,19% |
TVN |
2 189 512 |
13,78% |
938 688 |
15,69% |
1 359 389 |
15,08% |
Polsat - Świat według Kiepskich |
1 663 887 |
10,47% |
791 866 |
13,23% |
1 073 109 |
11,91% |
TVP1 |
1 479 945 |
9,32% |
447 526 |
7,48% |
780 631 |
8,66% |
Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 17,06 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 18,15 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam