“Świat się kręci” zyskuje widzów. Ale z konkurencją nie ma szans
Program „Świat się kręci” z miesiąca na miesiąc poprawia swoje wyniki oglądalności. Cały czas jednak TVP1 w czasie jego emisji przegrywa z konkurencją. Dotąd pokazane odcinki talk-show Agaty Młynarskiej przyniosły z reklam 30 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po niemal trzech miesiącach emisji średnia oglądalność programu „Świat się kreci” wyniosła 1,12 mln widzów, co przełożyło się na 9,16 proc. udziału w grupie 4+ i 5,33 proc. w 16-49. Magazyn oglądać można w TVP1 w dni powszednie o 18.30.
Widownia i udziały talk-show rosną z miesiąca na miesiąc. W pierwszych czterech tygodniach „Świat się kręci” śledziło 900 tys. osób, a jego udział wynosił 8,19 proc. wśród wszystkich widzów i 5,19 proc. w grupie komercyjnej. Natomiast w ostatnich czterech tygodniach program gromadził już 1,33 mln widzów. Wzrost widowni bierze się głównie z dłuższych wieczorów, ale program poprawił też udziały w rynku. Wyniosły one odpowiednio 9,80 proc. i 5,50 proc.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Data |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
02-09-2013 - 27-09-2013 |
901 867 |
8,19% |
208 031 |
5,19% |
30-09-2013 - 24-10-2013 |
1 123 347 |
9,35% |
229 691 |
5,28% |
28-10-2013 - 26-11-2013 |
1 330 311 |
9,80% |
270 515 |
5,50% |
Średnia |
1 116 799 |
9,16% |
235 940 |
5,33% |
Mimo wzrostu widowni TVP1 w czasie nadawania magazynu zajmuje czwarte miejsce w rynku. Liderem w grupie 4+ jest Polsat nadający wówczas “Pierwszą miłość” i “Wydarzenia”, który osiąga w tym paśmie 21,19 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 (“Pogoda”, “Sport”, “Jeden z dziesięciu”; 13,15 proc.), a trzecia jest stacja TVN („Wawa Non Stop” i „’Fakty”; 12,81 proc.). W grupie komercyjnej Jedynka także jest czwarta, a kolejność stacji jest identyczna.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
Polsat |
2 583 361 |
21,19% |
23,59% |
TVP2 |
1 603 796 |
13,15% |
7,84% |
TVN |
1 562 165 |
12,81% |
14,24% |
TVP1 - Świat się kręci |
1 116 799 |
9,16% |
5,33% |
Wpływy reklamowe z pokazanych dotąd odcinków „Świat się kręci” wyniosły 29,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W magazynie “Świat się kręci” prezentowane są rozmowy na bieżące tematy społeczne, polityczne, kulturalne, lifestylowe. Komentują je zaproszeni goście, w tym specjalny gość dnia pozostający w studiu przez cały odcinek. W programie pokazywane są też śmieszne filmiki i materiały z politykami, w każdym odcinku jest również miejsce na występ muzyka.
Producentem wykonawczym talk-show jest Rochstar.
Dołącz do dyskusji: “Świat się kręci” zyskuje widzów. Ale z konkurencją nie ma szans