Super-Pharm reklamuje "perfumy do -60 proc. przez cały rok" (wideo)
Super-Pharm rozpoczyna kampanię reklamującą obniżenie cen luksusowych perfum. Akcja obejmuje telewizję i sklepy tej sieci.
Super-Pharm reklamuje wprowadzaną w swoich sklepach obniżkę cen luksusowych perfum. Kreacja kampanii startującej pod hasłem "Perfumy do -60 proc. przez cały rok" jest utrzymana w różowo-kwiecistej stylistyce i prezentuje marki objęte promocją.
Akcja reklamowa od 18 marca będzie prowadzona w telewizji (TVN,
TVN Style, TV 4) i wszystkich sklepach Super-Pharm (plakaty).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 kwietnia - przygotowała
agencja Communication Unlimited, natomiast zakupem mediów zajął się
dom mediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: Super-Pharm reklamuje "perfumy do -60 proc. przez cały rok" (wideo)