Super Express ma nowy portal
Wydawca gazety Super Express - spółka Murator oddała do użytku internautów nową wersję serwisu se.pl.
Przygotowanie nowego portalu trwało pół roku. Nad jego powstaniem pracowali specjaliści działów informatyki i projektów internetowych Muratota, szatę graficzną i architekturę informacji opracowała krakowska agencja interaktywna Empathy Interactive - podano w komunikacie.
- Projektując szatę graficzną serwisu dużą wagę przywiązywaliśmy do odpowiedniego połączenia najnowszych światowych trendów obowiązujących tego typu portale, z konwencją narzuconą przez papierowe wydanie dziennika - powiedział Tomasz Wesołowski, dyrektor zarządzający Empathy Interactive.
Oprócz standardowych informacji z kraju i zagranicy, internauta znajdzie w se.pl również teksty dotyczące rozrywki, seriali, plotek o gwiazdach oraz kronikę kryminalną. Nie zabraknie sportu, nie tylko piłki nożnej, ale i innych dyscyplin. Nowością są działy Kobieta i Męska rzecz oraz artykuły o charakterze poradnikowym - poświęcone urządzaniu wnętrz, modzie, urodzie, zdrowiu i nowościom kosmetycznym oraz konkursy.
Se.pl to nie tylko informacja, ale zdjęcia i filmy wideo. Potral uatrakcyjniają relacje wideo z imprez, testów samochodowych, urządzania wnętrz, klipy muzyczne, zwiastuny programów telewizyjnych i trailery filmowe oraz galerie zdjęć.
Dzięki współpracy z radiem Eska, internauci znajdą w se.pl informacje muzyczne i klipy, mogą również głosować na listę przebojów. Pojawią się także filmy z audycji "Poranny WF", prowadzonej przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.
Kampania promocyjna se.pl rozpocznie się w połowie czerwca br. Obejmie portale internetowe, wyszukiwarkę Google.pl oraz tytuły prasowe Muratora - magazyny i dziennik "Super Express". Kreację przygotował dział multimediów Muratora. Kampanię nadzoruje dział marketingu serwisów internetowych tego wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Super Express ma nowy portal