SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Polaków w konkursie IPRA Golden World Award

Nagroda IPRA Golden World Award dla polskich agencji za projekt 'Gadu-Gadu - więcej niż komunikator' oraz 'Szkoła bez przemocy'.

Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w lutym 2007 roku.

W kategorii "Corporate Social Responsibility" nagrodę przyznano dla innej polskiej akcji "Szkoła bez przemocy" - kampanii społecznej dzienników regionalnych, Fundacji Grupy TP oraz agencji Profile.

Do konkursu IPRA Golden World Award zgłoszono w tym roku 405 prac z 46 krajów. Do finału zakwalifikowało się 107 projektów, które oceniane były w 21 kategoriach. - Ponownie wysoki poziom zgłoszeń był prawdziwym wyzwaniem dla członków Jury. Zgłoszenia do Golden World Awards reprezentują najwyższy poziom i najlepsze praktyki z całego świata. Z pewnością nagrodzone projekty przyniosły spodziewane korzyści organizacjom i firmom, na rzecz których były prowadzone - powiedział Michael Register, Przewodniczący Jury.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) jest najważniejszym międzynarodowym stowarzyszeniem zrzeszającym profesjonalnych praktyków public relations z ponad 100 krajów. Działalność IPRA obejmuje prowadzenie międzynarodowego magazynu on-line IPRA FrontLine oraz organizację seminariów i konferencji z zakresu public relations. Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations prowadzi kampanię na rzecz przejrzystości mediów, a także corocznie przyznaje nagrody IPRA Golden World Awards dla najlepszych programów PR z całego świata. Siedziba Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Realtions mieści się w Wielkiej Brytanii.

2007 Golden World Awards

Business-to-business
Weber Shandwick - Global Strategic Media Group with Siemens Corporation (USA)
for 'Building America's 21st Century Infrastructure'

Consumer PR
Ketchum with Frito-Lay (USA)
for 'Doritos Crashes the Super Bowl'


e-PR
Electrolux AB (Sweden)
for 'Electrolux Kitchen Stage'

Event management
Edelman Public Relations with Wm. Wrigley Jr. Co. (USA)
for 'Wrigley Benefits of Chewing " College Tour'

Financial services
Allianz Lebensversicherungs AG (Germany)
for 'Live-longer Campaign'

Healthcare
Edelman with American Heart Association (USA)
for 'American Heart Association Go Red For Women'

Healthcare
GolinHarris with Merck Sharpe Dohme (Taiwan)
for 'Captivating Comics - MSD Cervical Cancer Education Campaign'

Hill & Knowlton award for corporate social responsibility
Profile Sp. Z.o.o. with PolskaPresse, Media Regionalne & Fundacja Grupy TP (Poland)
for 'School without Bullying'

Internal Communications
Turkcell Iletisim Hizmetleri A.S. (Turkey)
for 'Turkcell Volunteers'

International
Text 100 with NXP Semiconductors (UK)
for 'NXP Revs Up the Semiconductor Industry'

Investor relations
Partner of Promotion Sp. Z.o.o. with Gadu-Gadu S.A. (Poland)
for 'More than an Internet Communicator IPO Promotion'

Launch of a new product or service
Tempo Advertising with Danone PPDA (Romania)
for ''With Love, For You' - Danone Fresh Milk Launch'

Media relations
Strategic Objectives with Kruger Products (Canada)
for 'Luxury On A Roll - The Fashion Positioning of Cashmere Bathroom Tissue'

NGO campaign
Weber Shandwick & Corporate Voice with PSP - One Project for USAID (India)
for 'Condoms: Changing the Perception of the Contraception'

PR Newswire award for crisis management
Indo Pacific Edelman with Securicor Indonesia (Indonesia)
for 'Maintaining Reputation During Messy Employee Transfer'

Public affairs
Cohn& Wolfe with Sony Ericsson Womens Tennis Association (WTA) (UK)
for 'Smashing Sex Inequality in Grand Slam Tennis'

Public sector
IntelDay Solutions with UNICEF (Bulgaria)
for 'National Campaign on Avian Flu Prevention'

Publications
Ogilvy Public Relations Worldwide with IBM Greater China Group (China)
for ''Savor the Blue' - Promoting a Positive Shift in Values as IBM'

Rolls-Royce award for the environment
Noguchi Porter Novelli with Öko-Pannon Kht (Hungary)
for 'The Recycled Country'

Sponsorship
Global Tanitim with Petrol Ofisi (Turkey)
for 'Formula 1 Turkish Grand Prix under the Sponsorship of Petrol Ofisi'

Travel & tourism
Fleishman-Hillard with Paris Ile-de-France (UK)
for 'C'est so Paris!'


Creativity Award
Ogilvy Public Relations Worldwide with IBM Greater China Group (China)
for ''Savor the Blue' - Promoting a Positive Shift in Values as IBM'


UN Nominations
Weber Shandwick & Corporate Voice with PSP - One Project for USAID (India)
for 'Condoms: Changing the Perception of the Contraception'

Comunicacion Corporativa Ketchum with Ecodesarrollo Papagayo (Costa Rica)
for 'Creciendo Juntos Program'

Dogan Gazetecilik Inc. - Milliyet Newspaper (Turkey)
for 'Daddy Send Me To School'

Burson-Marsteller (S.E.A) Pte Ltd with the Singapore Prison Service (Singapore)
for 'Driving Awareness, Acceptance & Action for Ex-Offenders Through the Yellow Ribbon Project'.

Dołącz do dyskusji: Sukces Polaków w konkursie IPRA Golden World Award

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl