'Studio Złote Tarasy' ogląda więcej widzów
TVN odświeżyła swój niedzielny program nagrywany z centrum handlowego "Złote Tarasy" w Warszawie. Zmiana scenografii oraz modyfikacja formuły programu została dobrze przyjęta przez widzów.
Program na żywo zyskał nową oprawę, ważnym elementem scenografii
stał się czerwony dywan, którym do prowadzących zmierzają gwiazdy.
Producenci postanowili włączyć także do magazynu publiczność
tłumnie przyglądającą się nagraniu. Dla wszystkich zgromadzonych w
centrum przygotowano atrakcje. W ostatnim odcinku przypadkowi
ludzie mogli wziąć udział w hipnozie.
Zmodyfikowany program 18 listopada oglądało średnio 1,5 mln widzów,
tydzień wcześniej "Studio Złote Tarasy" zainteresowało 580 tys.
osób mniej wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla
Wirtualnemedia.pl. Mimo poprawy wyniku, udziały w rynku notowane
przez kanał w trakcie trwania programu wciąż nie są zadowalające.
W minioną niedzielę wyniosły one 11,2 proc.(tydzień wcześniej 6, 82
proc.),
Gwiazdą następnego wydania magazynu będzie Doda, wybierze ona
osobę, która wystąpi w jej nowym teledysku.
Dołącz do dyskusji: 'Studio Złote Tarasy' ogląda więcej widzów