SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Studio Polska” gromadzi 365 tys. widzów. TVP Info wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej

365 tys. widzów śledzi nowy program „Studio Polska”. TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVP wypada lepiej od swoich konkurentów.

Nowy program na żywo „Studio Polska” emitowany jest na antenie TVP Info w soboty o godz. 21.55, począwszy od 30 kwietnia br. Średnia widownia audycji do 14 maja br. wyniosła 365 tys. osób. Przełożyło się to na 3,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie programu, które śledziło średnio 456 tys. osób.

Widownia „Studio Polska” odcinek po odcinku

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

30-04-2016

21:55:03

23:21:58

341 536

3,15%

07-05-2016

21:55:11

23:31:06

455 522

4,02%

14-05-2016

21:55:22

23:23:54

290 781

2,19%

Średnio:

365 266

3,09%

TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,57 proc. Zdecydowanie gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,41 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada lepiej od swoich głównych konkurentów. TVN24 ma wówczas zaledwie 0,97 proc. udziału, a Polsat News - 0,34 proc.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN24

421 568

3,57%

48 574

0,97%

TVP INFO - Studio Polska

365 266

3,09%

54 252

1,09%

Polsat News

48 956

0,41%

17 157

0,34%

W każdym odcinku programu na żywo „Studio Polska” do studia w gmachu Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza w Warszawie przychodzą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy dyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza.

Audycję prowadzą Maciej Pawlicki i Katarzyna Matuszewska.

Dodajmy, że w kwietniu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 2,98 proc.

Dołącz do dyskusji: „Studio Polska” gromadzi 365 tys. widzów. TVP Info wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz
W trakcie dyskusji podczas ostatniego programu „Studio Polska” w TVP Info doszło do bardzo gorącej wymiany zdań między dziennikarzem Wojciechem Sumlińskim a Michałem Szczerbą, posłem Platformy Obywatelskiej.
Dla takich właśnie interesujących dyskusji warto oglądać program „Studio Polska”
0 0
odpowiedź
User
ojeju
Jak to?! Publiczna wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej? Skandal! Autorytety przecież obiecywały co innego!
0 0
odpowiedź
User
Dno prawica
Jak to?! Publiczna wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej? Skandal! Autorytety przecież obiecywały co innego!


Tu jest Twój problem i wszystkich prawackich myślących inaczej - nie potrzeba autorytetów do myślenia. Myśli się samodzielnie i samodzilenie można wyciągać wyniki z badań. To nie jest trudne - troche szkoły i się uda cieciu.
0 0
odpowiedź