„Studio Polska” gromadzi 365 tys. widzów. TVP Info wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej
365 tys. widzów śledzi nowy program „Studio Polska”. TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVP wypada lepiej od swoich konkurentów.
Nowy program na żywo „Studio Polska” emitowany jest na antenie TVP Info w soboty o godz. 21.55, począwszy od 30 kwietnia br. Średnia widownia audycji do 14 maja br. wyniosła 365 tys. osób. Przełożyło się to na 3,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie programu, które śledziło średnio 456 tys. osób.
Widownia „Studio Polska” odcinek po odcinku
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
30-04-2016 |
21:55:03 |
23:21:58 |
341 536 |
3,15% |
07-05-2016 |
21:55:11 |
23:31:06 |
455 522 |
4,02% |
14-05-2016 |
21:55:22 |
23:23:54 |
290 781 |
2,19% |
Średnio: |
365 266 |
3,09% |
TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,57 proc. Zdecydowanie gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,41 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada lepiej od swoich głównych konkurentów. TVN24 ma wówczas zaledwie 0,97 proc. udziału, a Polsat News - 0,34 proc.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN24 |
421 568 |
3,57% |
48 574 |
0,97% |
TVP INFO - Studio Polska |
365 266 |
3,09% |
54 252 |
1,09% |
Polsat News |
48 956 |
0,41% |
17 157 |
0,34% |
W każdym odcinku programu na żywo „Studio Polska” do studia w gmachu Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza w Warszawie przychodzą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy dyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza.
Audycję prowadzą Maciej Pawlicki i Katarzyna Matuszewska.
Dodajmy, że w kwietniu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 2,98 proc.
Dołącz do dyskusji: „Studio Polska” gromadzi 365 tys. widzów. TVP Info wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej
Dla takich właśnie interesujących dyskusji warto oglądać program „Studio Polska”
Tu jest Twój problem i wszystkich prawackich myślących inaczej - nie potrzeba autorytetów do myślenia. Myśli się samodzielnie i samodzilenie można wyciągać wyniki z badań. To nie jest trudne - troche szkoły i się uda cieciu.