'Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe' w prasie
Kampania piwa Strong pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" rozpoczyna się w prasie. Akcja podkreśla wyjątkowy charakter tej marki.
Startujący właśnie pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" prasowy etap kampanii reklamowej piwa Strong wykorzystuje dwa layouty oparte na spocie telewizyjnym tej marki, który jest emitowany początku maja. Przekaz utrzymany w ciepłych barwach ziaren słodu na tle głębokiej czerni ma podkreślać szlachetność i wyrafinowanie marki oraz odzwierciedlać kompozycję dwóch słodów: ciemnego prażonego i jasnego pilzneńskiego zawartych w tym piwie.
Akcja od 25 maja jest prowadzona m.in. na łamach czasopism Logo, Playboy, Focus i Polityka. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe' w prasie