SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

STR8-tuj po Subaru

9 maja 2005 r. rozpoczęła się akcja konsumencka promująca markę kosmetyków męskich STR8

Akcję przygotowała i realizuje agencja BTL Point Group, będąca częścią Platformy Mediowej Point Group. Obsługa kampanii odbywa się w ramach działań marketing services dla koncernu Sarantis Polska, właściciela marki STR8.

Promocja ma formułę konkursu SMS-owego, w którym główną nagrodą jest kultowy samochód - Subaru Impreza WRX. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży kosmetyków oraz budowanie wizerunku marki STR8 jako marki trendy, skierowanej do młodych, nowoczesnych mężczyzn.

Konkurs podzielony jest na trzy etapy, co zwiększa szanse konsumentów na wygranie atrakcyjnych nagród. Na opakowaniach dezodorantów STR8 umieszczony jest sticker promocyjny z kodem. Wysłanie kodu pod numer 7114 gwarantuje otrzymanie nagrody w postaci logo, tapety bądź dzwonka mono- lub polifonicznego na telefon komórkowy. Lista gadżetów dostępna jest na stronach serwisu internetowego promocji - http://www.str8.pl/

Oprócz otrzymania nagrody gwarantowanej, każdy uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w drugim etapie konkursu - wyścigu SMS-owym odbywającym się w każdą niedzielę o godz. 15.00. Osoby, które odpowiedzą poprawnie na przesłane im pytanie motoryzacyjne, mają szansę wygrania jednego z odtwarzaczy mp3 firmy Creative, wód toaletowych STR8 Titanium lub zestawów złożonych z miniradia i smyczy STR8.

Promocja kończy się 7 sierpnia, wtedy też odbędzie się trzeci etap akcji promocyjnej - wielki finał, który również będzie miał formę wyścigu SMS. Uczestnik, który jako pierwszy odpowie poprawnie na trzy pytania motoryzacyjne, wygra nagrodę główną - Subaru Impreza WRX!

Akcja promocyjna wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, plakatami, standami, wobblerami, shelflinerami oraz kampanią mediową. Spoty telewizyjne z trailerem informującym o konkursie ukazywać się będą w TVP1, TVP2, POLSAT, TVN i TVN7. Na potrzeby akcji został stworzony promocyjny serwis internetowy, zintegrowany z platformą SMS. Dodatkowo komunikacja jest wspierana layoutami w adresowanym do core-targetu magazynie studenckim "Dlaczego".

- Jest to projekt, który idealnie wykorzystuje efekt synergii mediów i agencji marketingowych, jaki oferuje Platforma Mediowej Point Group. W przygotowanie i realizację projektu promocyjnego dla marki STR8 zaangażowane są aż trzy z sześciu departamentów firmy- mówi Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w Platformie Mediowej Point Group i dyrektor agencji BTL Point Group. - Za projekt i realizację akcji oraz produkcję trailera do spotu TV odpowiada agencja marketing services BTL Point Group, serwis www przygotowała agencja Online Point Group, a promocję projektu wspiera departament Media Point Group, wydawca magazynu "Dlaczego". Technologie i zaplecze mobile marketingowe zapewnia agencja marketingu mobilnego adMobile.

Dołącz do dyskusji: STR8-tuj po Subaru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl