StatCounter: pierwszy spadek Bing
Po trzech kolejnych miesiącach wzrostu Bing, nowa wyszukiwarka od Microsoftu, zanotowała swój pierwszy spadek udziału na amerykańskim rynku tego typu usług.
Z danych firmy badawczej StatCounter wynika, że we wrześniu Bing miała 8,51 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek, w porównaniu do 9,64 proc. w sierpniu.
Łącznie z Yahoo, nowym partnerem koncernu z Redmond na polu wyszukiwania w sieci, Bing miała w ubiegłym miesiącu 17,91 proc. udziału w rynku, wobec 20,14 proc. w sierpniu. Tymczasem lider jakim jest Google zanotował w tym samym okresie wzrost z 77,83 do 80,08 proc.
Z kolei na całym świecie Google miało we wrześniu aż 90,54 proc. udziału w rynku (wobec 89,57 proc. w sierpniu), a Microsoft i Yahoo w sumie 7,62 proc. (wobec 8,42 proc.).
Dołącz do dyskusji: StatCounter: pierwszy spadek Bing