SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje wiosenna kampania dziennika Metropol

W piątek 13 maja, w największych miastach Polski, a od 16 maja również w Warszawie rusza kampania reklamowa dziennika Metropolu

Motywem przewodnim kampanii jest świeże zielone jabłko. Element zielonego jabłka zostanie wykorzystany jako symbol świeżości oraz nośnika koloru brandu w komunikacji ATL, BTL i B2B.

Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku Metropolu jako codziennej, porannej gazety wielkomiejskiej z najświeższymi wiadomościami. Głównym założeniem kampanii jest dotarcie do czytelników Metropolu w sposób naturalny dla charakteru marki: poprzez eventy uliczne z wykorzystaniem kolporterów gazety. Grupa docelowa kampanii to przede wszystkim osoby w wieku 25-44 lat, aktywni, dobrze wykształceni mieszkańcy największych miast w Polsce.

Do kampanii zostaną wykorzystane media o charakterze miejskim (akcje uliczne z wykorzystaniem kolporterów, reklama na autobusach, kino, radio, internet) wsparte przez reklamę wybranych tytułach prasowych oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców - reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne rozpoczną się 13 maja br.( w Warszawie 16 maja br.) i będą trwały przez kolejne 4 tygodnie. Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Budżet kampanii wyniesie ponad milion złotych.

Dołącz do dyskusji: Startuje wiosenna kampania dziennika Metropol

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl