Startuje muzyczna kampania herbaty Irving (wideo)
Pod hasłem "Esencja dobrego dnia" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa herbaty Irving. W spocie o charakterze wizerunkowym jest śpiewana przeróbka piosenki "Walking on sunshine".
W ramach rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej herbaty Irving emitowany jest 30-sekundowy spot telewizyjny. W filmiku pokazującym pozytywną energię, zdrowie i radość śpiewana jest przeróbka piosenki "Walking on sunshine". Grupą docelową akcji pod hasłem "Esencja dobrego dnia" są dobrze wykształcone i zarabiające powyżej średniej kobiety w wieku 25-49 lat.
Kampania prowadzona jest w TVP, TVN (przy serialach, m.in. "Na
Wspólnej", "Detektywi", "39 i pół" i "Brzydula" oraz programach,
takich jak "Szymon Majewski Show" i "Dzień Dobry TVN"), Polsacie
(m.in. przy megahitach), TVN Style i TVN 24.
Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo, a zakupem
mediów na potrzeby akcji zaplanowanej na 4 tygodnie zajął się dom
mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Startuje muzyczna kampania herbaty Irving (wideo)