SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje muzyczna kampania herbaty Irving (wideo)

Pod hasłem "Esencja dobrego dnia" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa herbaty Irving. W spocie o charakterze wizerunkowym jest śpiewana przeróbka piosenki "Walking on sunshine".

W ramach rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej herbaty Irving emitowany jest 30-sekundowy spot telewizyjny. W filmiku pokazującym pozytywną energię, zdrowie i radość śpiewana jest przeróbka piosenki "Walking on sunshine". Grupą docelową akcji pod hasłem "Esencja dobrego dnia" są dobrze wykształcone i zarabiające powyżej średniej kobiety w wieku 25-49 lat.




Kampania prowadzona jest w TVP, TVN (przy serialach, m.in. "Na Wspólnej", "Detektywi", "39 i pół" i "Brzydula" oraz programach, takich jak "Szymon Majewski Show" i "Dzień Dobry TVN"), Polsacie (m.in. przy megahitach), TVN Style i TVN 24.

Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo, a zakupem mediów na potrzeby akcji zaplanowanej na 4 tygodnie zajął się dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Startuje muzyczna kampania herbaty Irving (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl