SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje kampania na 80-lecie LOT-u

Pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają" rusza jubileuszowa kampania reklamowa LOT-u. Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym obejmuje radio, prasę, internet i outdoor.

W kampanii z okazji 80-lecia Polskich Linii Lotniczych LOT motywem przewodnim jest chłopiec w czapce kapitańskiej, który trzyma w ręku samolot. Akcja pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają" ma budować wizerunek LOT-u jako firmy z długą tradycją, odwołując się jednocześnie do marzeń o wzniesieniu się w powietrze. Działaniom reklamowym towarzyszy do końca marca promocja cenowa "Europa od 380 zł, Ameryka od 1780 zł".

lot

Akcja od 13 marca jest prowadzona w radiu (m.in. PR3, RMF, Radio PIN), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka), internecie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka) oraz na outdoorze (tablice reklamowe, infoscreeny w metrze warszawskim, siatka wielkoformatowa w Warszawie).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 31 marca - przygotowały agencje MRM Worldwide (internet) i IQ Marketing (pozostałe media), natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

  • Więcej informacji:
  • LOT

Dołącz do dyskusji: Startuje kampania na 80-lecie LOT-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl