Stały wzrost wydatków na marketing e-mailowy
Prawie 3/4 e-mailowych marketerów z USA zamierza w bieżącym roku przeznaczyć na marketing w poczcie e-mail tyle samo lub więcej pieniędzy w porównaniu z rokiem 2007.
10 procent respondentów zamierza w porównaniu z ubiegłym rokiem zwiększyć tutaj swoje budżety 1,5-krotnie - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na raport firmy badawczej MarketingSherpa. O kilka procent swoje budżety planuje zwiększyć 22 procent, dwa razy więcej pieniędzy przeznaczy na e-mailowy marketing 7 procent, a ponad dwukrotnie swoje wydatki zamierza zwiększyć 10 procent badanych.
Największa grupa - 25 procent respondentów - przeznaczy w obecnym roku tyle samo środków na marketing w poczcie e-mail co w roku 2007. O kilka procent swoje budżety zmniejszy 2 procent, o połowę 1 procent, a 1/4 z tego co w minionym roku przeznaczy tutaj także 1 procent badanych. 17 procent uczestników badania jeszcze nie wiedziało czy zdecyduje się tutaj na jakieś zmiany, a 6 procent nie chciało odpowiedzieć na pytania w tym zakresie.
Z kolei eMarketer prognozuje, że w bieżącym roku wydatki na marketing e-mailowy w USA zwiększą się o 5,1 procenta, a w kolejnych latach wzrost wyniesie 1,6 procenta (2009), 3,2 procenta (2010) oraz 1,5 procenta (2011).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Stały wzrost wydatków na marketing e-mailowy