Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku uplasowała się na poziomie 801 432 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2014 roku o 14,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 346 554 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 578 egz., po spadku o 6,52 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,66 proc. i wyniosła 93 505 egz. Był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 088 886 |
802 432 |
801 432 |
1 298 591 |
944 171 |
942 746 |
To & Owo |
523 323 |
346 554 |
346 554 |
569 361 |
371 913 |
371 913 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
277 479 |
179 578 |
179 578 |
282 440 |
192 112 |
192 112 |
Program TV |
195 719 |
114 979 |
93 505 |
212 121 |
134 135 |
110 866 |
W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 7,03 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 088 886 |
802 432 |
801 432 |
1 143 918 |
863 020 |
862 020 |
To & Owo |
523 323 |
346 554 |
346 554 |
535 590 |
360 879 |
360 879 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
277 479 |
179 578 |
179 578 |
286 930 |
189 748 |
189 748 |
Program TV |
195 719 |
114 979 |
93 505 |
198 630 |
120 757 |
98 495 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie