SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” straciło najwięcej

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2019 roku wyniosła 47 858 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 0,32 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła najbardziej w zestawieniu - o 10,36 proc. do poziomu 26 697 egz.

Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 10,29 proc. do 17 986 egz.

Największy spadek w zestawieniu, wynoszący 11,40 proc. do 9 398 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Moje Mieszkanie” - było to 11,59 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” straciło najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl