Sponsorzy 'American Idol' płacą więcej
Firmy Coca-Cola, Ford i AT&T ponownie są sponsorami kolejnej edycji programu 'American Idol', ale kosztuje to ich więcej niż wcześniej.
'American Idol' wrócił na antenę w zeszły wtorek. Każdy ze sponsorów wydał ponad 35 milionów dolarów, aby być widocznym w trakcie najpopularniejszego show w Ameryce - informuje agencja Reuters. W kwocie tej uwzględnione są również spoty reklamowe w przerwach, umieszczanie treści w sieci oraz prowadzenie innych marketingowych programów powiązanych z marką programu.
W poprzedniej edycji firmy płaciły po około 30 milionów dolarów. Teraz mogą jednak zyskać dużo więcej w związku ze strajkiem scenarzystów, co skutkuje brakiem nowych odcinków oryginalnych produkcji w amerykańskiej telewizji.
Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Resesarch, debiut nowej edycji 'American Idol' przyciągnął przed telewizory 33,4 miliona widzów. To jednak o 4 miliony mniej niż przy premierowym odcinku poprzedniego sezonu.
źrodło: Reuters
Dołącz do dyskusji: Sponsorzy 'American Idol' płacą więcej