Spadek nakładów na reklamę telewizyjną
O 4,2 procenta zmniejszą się w bieżącym roku wydatki na reklamę telewizyjną w USA.
W roku 2008 wydatki te sięgnęły poziomu 69,8 miliarda dolarów, ale w obecnym spadną do 66,9 miliarda dolarów - prognozuje firma eMarketer. Z kolei rok 2010 ma przynieść tutaj wzrost o 0,5 procenta, do poziomu 67,2 miliarda dolarów.
Szybki wzrost jest za to przewidywany w konkurencyjnym sektorze reklamy wideo online. W porównaniu z rokiem 2008, wydatki wzrosną tutaj w roku bieżącym o 45 procent, z 587 do 850 milionó dolarów, a w roku 2013 wyniosą już 4,6 miliarda dolarów.
Wideo jest obecnie najszybciej rozwijającym się formatem w internecie. Zdaniem analityków eMarketera, aby wykorzystać ten wzrost, tradycyjni nadawcy muszą znaleźć sposób na przedefiniowanie swojego modelu biznesowego w coraz bardziej cyfrowym świecie.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Spadek nakładów na reklamę telewizyjną