Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)
Pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sosów gorących Pudliszki. Akcja jest utrzymana w konwencji filmu romantycznego.
Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej sosu Pudliszki pokazuje, jak zakochuje się w nim makaron. Personifikacja produktu ma pokreślić, że zawiera on kawałki pomidorów, co wyróżnia go wśród konkurencji. Przekaz jest utrzymany w konwencji specyficznego filmu romantycznego odchodzącej od typowej stylistyki rodzinnej. Kampania pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" jest skierowana przede wszystkim do kobiet mających rodziny i zajmujących się zakupami i gotowaniem.
W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w stacjach telewizyjnych. Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Made In Mind, natomiast strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)