SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)

Pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sosów gorących Pudliszki. Akcja jest utrzymana w konwencji filmu romantycznego.

Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej sosu Pudliszki pokazuje, jak zakochuje się w nim makaron. Personifikacja produktu ma pokreślić, że zawiera on kawałki pomidorów, co wyróżnia go wśród konkurencji. Przekaz jest utrzymany w konwencji specyficznego filmu romantycznego odchodzącej od typowej stylistyki rodzinnej. Kampania pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" jest skierowana przede wszystkim do kobiet mających rodziny i zajmujących się zakupami i gotowaniem.




W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w stacjach telewizyjnych. Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Made In Mind, natomiast strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl