SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”

Nadawany w TVN program “SOS dla świata” ma mniejszą widownię niż emitowane w tym czasie propozycje konkurencji, m.in. “Szansa na sukces” i powtórki “Rancza”. Magazyn daje stacji podobne wyniki do tych, które TVN osiągał w tym paśmie rok temu.

“SOS dla świata” emitowane jest w niedziele o 15.20. Po trzech odcinkach średnia oglądalność programu wynosi 1,12 mln widzów, co daje kanałowi 10,17 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 13,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVN gromadził średnio 1,10 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 10,09 proc. i 14,17 proc.

W czasie nadawania cyklu TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem rynku jest Dwójka z udziałem na poziomie 21,73 proc., pokazująca wówczas “Szansę na sukces”. Drugie miejsce zajmuje Jedynka (15,82 proc.; “Ranczo”), a trzeci jest Polsat (10,34 proc; Formuła 1, filmy). W grupie 16-49 TVN zajmuje trzecią pozycję, wyprzedzając TVP 1.

Program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 25-34 lata i ci między 45 a 54 rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “SOS dla świata” dwanaście gwiazd przekonuje się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.


Widownia “SOS dla świata” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
30-10-2011 1 183 254 11,92% 15,58%
06-11-2011 1 219 668 11,02% 15,50%
13-11-2011 967 755 7,92% 10,45%
Średnia 1 124 814 10,17% 13,69%

 
Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 2 403 821 21,73% 16,62%
TVP 1 1 750 550 15,82% 12,33%
Polsat 1 143 769 10,34% 14,01%
SOS dla świata 1 124 814 10,17% 13,69%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,43% 84
Kobiety 59,57% 115
Wiek  4-9 3,68% 62
 10-15 4,15% 61
16 - 19 5,09% 91
20 - 24 6,35% 81
25 - 29 13,15% 148
30 - 34 13,23% 160
35 - 39 6,50% 88
40 - 44 5,92% 92
45 - 49 7,39% 107
50 - 54 8,27% 103
55 - 59 6,62% 85
60 19,66% 97
Wlk. miasta Wieś 33,72% 86
< 50 tys. 19,37% 81
50-100 tys. 8,20% 95
100-200 tys. 9,11% 113
> 200 tys. 29,60% 147
Zawód Top management 10,80% 124
Pracownicy średniego szczebla 18,87% 126
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,83% 109
Emeryci 23,42% 91
Inni 25,08% 82
Wykształcenie Podstawowe 45,01% 100
Średnie 32,88% 111
Wyższe 14,28% 114
Inne 7,83% 62


 

Dołącz do dyskusji: “SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
glaz20
wnioskując po wykształceniu to im niższe tym większe zainteresowanie
0 0
odpowiedź