Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorów Bravia
Sony zaprosiło cztery ze swoich agencji do ubiegania się o stworzenie globalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia.
Sony ma w tym miesiącu usłyszeć w tym zakresie propozycje agencji, które były odpowiedzialne za regionalne kampanie płaskich telewizorów japońskiej firmy - donosi serwis WSJ.com.
Rywalizować będą ze sobą tutaj agencje Fallon i 180, które przygotowały kampanie Bravii odpowiednio w Europie i USA, a także Berlin Cameron United oraz Crispin Porter + Bogusk.
Według ekspertów spore szanse - szczególnie dzięki swojej kreatywności - ma tutaj agencja Fallon, która zdobyła Złote Lwy na Cannes Advertising Festival za słynne reklamy telewizorów Sony z udziałem skaczących piłeczek i eksplodującej kolorami wieży. Przeszkodzić może jej jednak niewielki rozmiar jej sieci.
źródło: WSJ.com
Dołącz do dyskusji: Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorów Bravia