Sony Ericsson z McCann
Londyńska agencja reklamowa McCann Erickson będzie rozporządzać 160 milionami dolarów budżetu reklamowego firmy Sony Ericsson.
Wcześniej, przez ponad rok producent komórek korzystał w tym zakresie z usług agencji Saatchi & Saatchi - informuje serwis Adweek.
Współpraca z McCann nie jest jednak nowością dla Sony Ericsson. W 2006 roku należąca do Interpublic Group agencja pomagała spółce joint venture w promocji telefonów z serii Walkman.
"Idąc do przodu, chcemy większej integracji we wszystkich marketingowych dziedzinach, włącznie z internetem, prasą i telewizją, a także większego zaangażowania naszych klientów. McCann dobrze rozumie na czym to polega i może nam pomóc w jeszcze większym rozwoju naszej marki na świecie" - tłumaczy w oświadczeniu decyzję o wyborze nowej agencji Dee Dutta, wiceprezes i szef ds. globalnego marketingu w Sony Ericsson.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson z McCann