Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905
Sony Ericsson promuje swój najnowszy telefon komórkowy C905 Cyber-shot poprzez globalną kampanię multimedialną.
W kampanii pokazywane są zdjęcia wykonane za pomocą telefonu wyposażonego w aparat 8,1 megapiksela - informuje serwis Brand Republic. Celem jest zademonstrowanie jak urządzenie pozwala użytkownikom na bycie spontanicznym i odważnym w sposobie robienia i prezentowania zdjęć.
Telewizyjne reklamy w ramach kampanii, których emisja rozpocznie się w listopadzie, będą prezentować powiększone zdjęcia wykonane w niecodziennych miejscach za pomocą C905 przez profesjonalnego fotografa Matta Stuarta.
Do spotów telewizyjnych dołączą następnie reklamy na nośnikach outdoor, w prasie oraz w mediach cyfrowych.
Kampania została przygotowana przez agencje McCann Erickson, Dare i Iris, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905