SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905

Sony Ericsson promuje swój najnowszy telefon komórkowy C905 Cyber-shot poprzez globalną kampanię multimedialną.

W kampanii pokazywane są zdjęcia wykonane za pomocą telefonu wyposażonego w aparat 8,1 megapiksela - informuje serwis Brand Republic. Celem jest zademonstrowanie jak urządzenie pozwala użytkownikom na bycie spontanicznym i odważnym w sposobie robienia i prezentowania zdjęć.

Telewizyjne reklamy w ramach kampanii, których emisja rozpocznie się w listopadzie, będą prezentować powiększone zdjęcia wykonane w niecodziennych miejscach za pomocą C905 przez profesjonalnego fotografa Matta Stuarta.

Do spotów telewizyjnych dołączą następnie reklamy na nośnikach outdoor, w prasie oraz w mediach cyfrowych.

Kampania została przygotowana przez agencje McCann Erickson, Dare i Iris, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl