Słuchalność w górę
Grupa Radiowa Time zwiększa udziały w rynku słuchalności w grupie 15-34.
Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) notuje stały wzrost wskaźników słuchalności. Rosną udziały w rynku i zasięg dzienny, zarówno wśród słuchaczy w wieku 15-34 lata (grupa docelowa), jak i w całej populacji - poinformowała firma w przesłanym komunikacie prasowym.
Według najnowszych danych Radio Track (III-V 2005) udział w rynku Grupy Time wśród osób w wieku 15-34 lata wynosi 12,6 proc., a zasięg dzienny - 17,8 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, udział w rynku wzrósł o 2,6 proc., a zasięg dzienny - o 3,6 proc.
Oto dane opracowane przez grupę Time.
Udział w rynku |
III-V 2004 ( w proc.) |
III-V 2005 ( w proc.) |
RMF FM |
31,8 |
26,9 |
Radio Zet |
26,0 |
22,6 |
Time(31) |
10,0 |
12,6 |
Program III |
5,3 |
5,2 |
Agora (29) |
3,1 |
3,7 |
Ad.point(9) |
1,8 |
3,1 |
Program I |
3,5 |
2,5 |
Audytorium (17) |
2,0 |
2,2 |
Radiostacja |
1,5 |
1,8 |
Radio WAWa |
0,8 |
1,7 |
Plus (22) |
1,6 |
1,2 |
Zasięg dzienny |
III-V 2004 ( w proc.) |
III-V 2005 ( w proc.) |
RMF FM |
40,9 |
36,2 |
Radio Zet |
35,6 |
30,7 |
Time (31) |
14,2 |
17,8 |
Program III |
6,3 |
6,5 |
Agora (29) |
5,7 |
6,1 |
Program I |
5,3 |
4,5 |
Ad.point(9) |
2,7 |
4,3 |
Audytorium (17) |
4,4 |
4,3 |
Radiostacja |
2,6 |
2,9 |
Radio WAWa |
1,7 |
2,4 |
Plus (22) |
2,7 |
2,2 |
Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG:15-34, Polska.
Dołącz do dyskusji: Słuchalność w górę