SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sławomir Jastrzębowski redaktorem naczelnym Grupy “Super Expressu”

Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny dziennika “Super Express” (Murator), został jednocześnie naczelnym całej Grupy funkcjonującej pod tą marką. To nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

Sławomir Jastrzębowski, fot. Andrzej Lange/Super Express Sławomir Jastrzębowski, fot. Andrzej Lange/Super Express

Jastrzębowski odpowiada teraz nie tylko za gazetę drukowaną, ale także za serwis se.pl, wydania zagraniczne, aplikacje mobilne oraz liczne wydawnictwa tematyczne. Pełni nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem wszystkich produktów pod marką “Super Expressu”, dbając jednocześnie o zachowanie tożsamości marki oraz spójnej linii programowej, a także o integrację redakcji w jeden efektywny organizm.

Sławomir Jastrzębowski z wydawnictwem Murator związany jest od siedmiu lat. W 2007 roku objął stanowisko redaktora naczelnego dziennika „Super Express”. Wcześniej pracował jako zastępca naczelnego w „Fakcie”.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Super Expressu” w sierpniu br. wyniosła 156 724 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Sławomir Jastrzębowski redaktorem naczelnym Grupy “Super Expressu”

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Ma teraz wyższą pozycję w szambie. Brawo.
0 0
odpowiedź
User
jama
Kocham tę fotkę, widać dzieki niej cała naturę tego zakompleksionego zwyrodnialca. To twarz produktów Superexpressu. A te produkty to nienawiść, kompleksy, podłość, małość, zezwierzęcenie. Zgadzam się, nikt bardziej niż ta zwyrodniała kanalia nie nadaje się bardziej do bycia twarzą tych "produktów".
0 0
odpowiedź
User
jama
Kocham tę fotkę, widać dzieki niej cała naturę tego zakompleksionego zwyrodnialca. To twarz produktów Superexpressu. A te produkty to nienawiść, kompleksy, podłość, małość, zezwierzęcenie. Zgadzam się, nikt bardziej niż ta zwyrodniała kanalia nie nadaje się bardziej do bycia twarzą tych "produktów".
0 0
odpowiedź