„Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl
Pierwszy sezon telenoweli „Singielka” oglądało w TVN średnio 870 tys. osób. Stacja w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 70,64 mln zł. Produkcja była hitem Player.pl.
Średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.
Pierwsze 16 odcinków produkcji (wyemitowanych w okresie od 5 do 26 października ub.r.) oglądało milion widzów, co przekładało się odpowiednio na 9,55 proc. i 12,61 proc. udziału.
Najwięcej widzów śledziło odcinek z 18 maja br. - miał on 1,57 mln oglądających.
Topowe odcinki „Singielki”
Wszyscy 4+ |
||||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR% |
18-05-2016 |
20:56:22 |
21:24:40 |
1 570 771 |
10,65% |
03-12-2015 |
20:54:55 |
21:23:08 |
1 326 752 |
8,23% |
25-02-2016 |
20:54:44 |
21:25:59 |
1 319 684 |
8,56% |
TVN w czasie emisji „Singielki” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (m.in. emisja popularnych seriali „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”), co przełożyło się na 24,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (13,71 proc. udziału), a trzeci był Polsat (11,12 proc. udziału).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.
Widownia telenoweli na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP2 |
3 619 554 |
24,64% |
1 208 494 |
21,38% |
TVP1 |
2 014 111 |
13,71% |
488 173 |
8,64% |
Polsat |
1 633 695 |
11,12% |
836 458 |
14,80% |
TVN - Singielka |
869 976 |
5,92% |
447 291 |
7,91% |
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków „Singielki” wyniosły 70,64 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Serial cieszy się jednak dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 60 milionów odtworzeń.
Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana jest przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.
Dalsze odcinki serialu TVN emitować będzie w jesiennej ramówce br.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,31 proc.
Dołącz do dyskusji: „Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl