SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siła charakteru promuje Toyotę Avensis

Toyota rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej odświeżonego modelu Avensis. Akcja pod hasłem "Siła charakteru" obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.

Wprowadzeniu na rynek w miniony weekend ulepszonego modelu Toyoty Avensis towarzyszyły 15-sekundowe spoty telewizyjne, ogłoszenia prasowe i działania w internecie, które zachęcały do wypróbowania tego samochodu w ramach dni otwartych w salonach. Teraz rozpoczyna się drugi etap tej kampanii, w którym podkreślane są zalety nowej Toyoty Avensis: większe bezpieczeństwo i komfort jazdy.

toyota

Akcja pod hasłem "Siła charakteru" prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie i outdoorze.

Kreację kampanii zaplanowanej do końca lutego przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Siła charakteru promuje Toyotę Avensis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl