Siła charakteru promuje Toyotę Avensis
Toyota rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej odświeżonego modelu Avensis. Akcja pod hasłem "Siła charakteru" obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
Wprowadzeniu na rynek w miniony weekend ulepszonego modelu Toyoty Avensis towarzyszyły 15-sekundowe spoty telewizyjne, ogłoszenia prasowe i działania w internecie, które zachęcały do wypróbowania tego samochodu w ramach dni otwartych w salonach. Teraz rozpoczyna się drugi etap tej kampanii, w którym podkreślane są zalety nowej Toyoty Avensis: większe bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Akcja pod hasłem "Siła charakteru" prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie i outdoorze.
Kreację kampanii zaplanowanej do końca lutego przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Siła charakteru promuje Toyotę Avensis