'SID łączy' reklamuje D-Link (wideo)
W internecie, prasie i ambiencie rusza kampania reklamowa firmy D-Link. Twarzą akcji promującej rozwiązania do budowy sieci komputerowych jest kosmita SID.
Startująca właśnie kampania firmy D-Link reklamuje dostarczane przez nią rozwiązania do budowy sieci komputerowych, w tym bezprzewodowe routery Wireless N. Bohaterem akcji jest SID, sympatyczny kosmita z planety zaawansowanych technologii, który po przybyciu do Polski próbuje zrozumieć nowy dla siebie świat i ludzi. Przygody SIDa będzie można śledzić na stronie internetowej sid.dlink.pl oraz na poświęconym mu profilu w serwisie Facebook.
Oprócz tego akcja reklamowa pod hasłem "SID łączy" obejmuje internet (główne portale, m.in. Onet, Wp, Gazeta.pl i Google, oraz serwisy tematyczne), prasę (m.in. CD Action, Komputer Świat, PC Format, Newsweek, Przekrój) oraz działania ambientowe w 12 miastach. Kreację kampanii - której główny etap zaplanowano od 25 września do 11 października - przygotowała agencja reklamowa Kava Kava, natomiast zakupem mediów zajęły się dom mediowy Mastermind (internet) oraz we własnym zakresie firma D-Link.
Dołącz do dyskusji: 'SID łączy' reklamuje D-Link (wideo)