Serwisy społecznościowe rzadziej odwiedzane niż rok temu
Udział amerykańskich wizyt na stronach serwisów społecznościowych zwiększył się w czerwcu bieżącego roku 0 7 procent w porównaniu z majem, ale w ujęciu rocznym spadł o 19 procent.
Najpopularniejszym za oceanem serwisem społecznościowym w ubiegłym miesiącu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 71,92 procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (16,91 procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,54 procenta), Tagged (1,08 procenta) oraz Bebo (1,05 procenta).
Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci na stronach serwisów społecznościowych spędzili w czerwcu średnio 27 minut i 34 sekundy. Spośród pięciu najpopularniejszych portali liderem pod tym względem był MySpace (31 minut i 12 sekund), przed Bebo (30:44), MyYearbook (30:31), Tagged (24:15) oraz Facebook (21:06).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe rzadziej odwiedzane niż rok temu