Serwisy multimedialne w sieci Play
MNI Premium podpisała umowę z multimedialnym operatorem sieci komórkowej Play.
Jako dostawca treści MNI Premium zajmie się uruchamianiem oraz obsługą serwisów multimedialnych zarówno SMS-owych, MMS-owych, IVR-owych, jak i tych o większym zaawansowaniu technologicznym. Abonenci mogą już korzystać z wysokiej jakości kontentu mobilnego, między innymi gier na komórki firmy Breakpoint, kontentu Spiderman 3 oraz innych znanych marek. Partnerzy pracują nad uruchomieniem kolejnych serwisów multimedialnych. Dzięki współpracy obu firm, klienci Play mieli już okazję m.in. wziąć udział w głosowaniu podczas festiwalu Eurowizji.
„Udostępnienie pełnej oferty abonentom Play stanowi ważny element w strategii MNI Premium, ponieważ pozwala nam dotrzeć do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Abonenci PLAY to bardzo ważna grupa docelowa MNI Premium, daje bowiem dotarcie z wyselekcjonowanym, licencjonowanym, wysokiej jakości kontentem mobilnym do grupy odbiorców, zainteresowanych i aktywnie korzystających z multimediów, znających ofertę rynkową oraz potrafiących docenić jakość naszych usług”. – komentuje Anna Wawrzynowicz, Dyrektor Sprzedaży MNI Premium.
Sieć Play działa komercyjnie od 16 marca 2007. Po 7 tygodniach z usług korzystało 100 tysięcy klientów.
Podobne informacje:
- Nowe, mocne uderzenie Play
- Reklama Play narusza godność dziecka
- Nowa strategia reklamowa sieci Play
- Play: nasze reklamy to błąd, nie mamy nic na obronę
- Stowarzyszenie Agencji Reklamowych broni reklam Play
- Play zgromadził 100 tysięcy klientów
- Wywiad - Jacek Hensler
- Wielka strata właściciela marki Play
- Kolejny skandal na rynku reklamy
- Play z problemami
- Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
- Techniczne problemy Play
- Era kontra Play
- Play rozpoczął od falstartu
- Play pracuje nad największym minusem oferty
Dołącz do dyskusji: Serwisy multimedialne w sieci Play