Serwisy motoryzacyjne w sieci reklamy internetowej Ad-Vice
Ad-Vice, sieć reklamy on-line, poszerzyła swoją działalność o kolejne witryny z branży motoryzacyjnej. Firma zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowej w portalach Samar.pl, Auto.pl i Auto.com.pl.
Z trzech stron włączonych do sieci Ad-Vice dwie - Auto.pl i Auto.com.pl - należą do firmy Profit: pierwsza to giełda samochodowa, a druga to typowa witryna branżowa kierowana do miłośników czterech kółek. Natomiast kontrolowany przez Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego serwis Samar.pl przeznaczony jest dla producentów i dealerów samochodów oraz ich klientów.
- Wydatki firm motoryzacyjnych na reklamę w internecie systematycznie rosną, zwiększają się też wymagania jakościowe wobec proponowanych przez wydawców powierzchni reklamowych - uzasadnia włączenie trzech nowych witryn do oferty swojej firmy Bartosz Wieczorek, prezes zarządu Ad-Vice. - Współpraca z firmą Ad-Vice umożliwi nam realizację niestandardowych, oryginalnych kampanii reklamowych na naszej stronie - dodaje Wojciech Drzewiecki, prezes Instytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar.
Dołącz do dyskusji: Serwisy motoryzacyjne w sieci reklamy internetowej Ad-Vice