SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis sportowy i "Twoja twarz brzmi znajomo" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W cenniku reklamowym Telewizji Polsat na wrzesień najwyżej wyceniono spoty emitowane przy niedzielnym serwisie sportowym i serialu "Twoja twarz brzmi znajomo". To stawki w okolicy 90 tys. zł netto.

fot. Endemol Shine Polska fot. Endemol Shine Polska

92,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy serwisie sportowym emitowanym w niedzielne wieczory. Cena dla wydań w dni powszednie wynosi 51,6 tys. zł.

89,1 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w piątkowe wieczory programie "Twoja twarz brzmi znajomo". Nieznacznie mniej, bo 87,6 tys.zł kosztuje spot przy serialu "Przyjaciółki".

Na 81,7 tys. zł wyceniono reklamy przy emitowanym we wtorkowe wieczory programie "Ninja Warrior Polska".

Za spot przy show "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" (emisja w poniedziałki wieczorem) marketerzy zapłacą maks. 74,4 tys. zł, zaś za spot przy programie "Nasz nowy dom" - 78,8 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy programie "Love Island. Wyspa miłości" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 74,5 tys. zł, zaś ci chcący pojawić się w niedzielnym wieczornym paśmie kabaretowym -  82,8 tys. zł.

Reklama przy serialu "Pierwsza miłość" kosztuje 74,3 tys. zł, zaś spot przy programie "Family Food Fight - pojedynek na smaki" - 67,3 tys. zł.

Stawka za spot przy "Wydarzeniach" wynosi 84 tys. zł dla emisji w niedziele i 79,4 tys. zł w dni robocze, zaś dla prognozy pogody odpowiednio: 84,2 tys. zł i 43,6 tys, zł.

Polsat Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy Telewizji Polskiej podał ceny reklam na wrzesień.

Dołącz do dyskusji: Serwis sportowy i "Twoja twarz brzmi znajomo" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
To już chyba lepiej reklamować sie w TV4 przy tych ich paradokumentach. Maja one milionową oglądalność a ceny nie takie z kosmosu.
0 0
odpowiedź