SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „M jak miłość” stracił 600 tys. widzów

Serial „M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda w Dwójce średnio 6,9 mln widzów. To o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 września 2012 roku do 5 lutego br. wyniosła 6,90 mln osób. Przełożyło się to na 43,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 38,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualenemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 15 października 2012 roku. Przed telewizorami zgromadził on 7,56 mln oglądających.

Dwa lata temu wcześniej i rok temu wcześniej widownia „M jak miłość” była w miarę stała - w okresie od września 2010 roku do początku lutego 2011 roku serial śledziło 7,45 mln osób (udział wyniósł 45,24 proc., wtedy serial nadawano też w środy o 20.40), a w okresie od września 2011 roku do lutego 2011 roku - 7,47 mln (45,30 proc.). Spadek o 570 tys. widzów nastąpił dopiero w obecnym sezonie.

Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i osiąga już tylko 12,31 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 11,17 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, „Po prostu” oraz filmy fabularne; 7,03 proc.). Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.


Średnia oglądalność „M jak miłość”

Okres Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-09-2010 - 08-02-2011 7454435 45,24% 40,79%
05-09-2011 - 07-02-2012 7465347 45,30% 39,48%
03-09-2012 - 05-02-2013 6897672 43,53% 38,23%


  Trzy topowe odcinki serialu

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
15-10-2012 7558169 47,53% 41,49%
26-11-2012 7492298 46,36% 40,81%
24-09-2012 7374811 47,00% 40,90%


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji telenoweli

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2-M jak miłość 6897672 43,53% 38,23%
Polsat 1951277 12,31% 15,70%
TVN 1769312 11,17% 10,06%
TVP1 1114477 7,03% 6,74%

 

 


 

Dołącz do dyskusji: Serial „M jak miłość” stracił 600 tys. widzów

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NARESZCIE
NARESZCIE !
0 0
odpowiedź
User
Ekspert
7 milionów ludzi siedzących przed TV i patrzących na jeden serial w Polsce to i tak ogromny sukces, którego pewnie zazdroszczą największe komercyjne stacje.
0 0
odpowiedź
User
PonBocek
7 mln wyznawców zatraconych w misji.....
0 0
odpowiedź