Seks w reklamie soczewek Ciba Vision
Ciba Vision prowadzi zintegrowaną kampanię marketingową mającą na celu zwiększenie świadomości na temat soczewek kontaktowych wśród nastolatków. Akcja obejmująca reklamy w internecie i telewizji oraz promocje konsumenckie przebiega pod hasłem "Wyraź to swoimi oczami, wyraź to soczewkami".
Celem kampanii jest uświadomienie nastolatków i ich rodziców na temat soczewek kontaktowych, obalenie mitów i wątpliwości związanych z ich użytkowaniem oraz zachęcenie do tego nastolatków. Ciba Vision chce pokazać, że u młodych osób noszących soczewk kontaktowe wzrasta poczucie własnej atrakcyjności, chęć uprawiania sportu, poziom aktywności fizycznej, dzięki czemu są zdrowsi i bardziej zadowoleni z życia.
Internetowa kampania reklamowa ruszyła 28 maja na najczęściej użytkowanych przez młodych ludzi portalach, m.in. Wirtualna Polska, o2.pl, Onet.pl, Grono.net, Gadu Gadu Radio. Działania zostaną wsparte także kampanią telewizyjną - spoty będą nadawane w głównych stacjach młodzieżowych (MTV, VIVA, VH1), sponsoring obejmie program "Bazar MTV". Zakupem mediów zajął się dom mediowy mediaedge:cia, natomiast wsparcie kampanii z zakresie PR prowadzi Euro RSCG Sensors. Promocja potrwa do końca roku.
Ważnym elementem kampanii jest strona internetowa www.okospoko.pl, która jest jednocześnie interaktywnym źródłem informacji o soczewkach kontaktowych, stworzonym z myślą o prowadzących aktywny styl życia nastolatkach i ich rodzicach. Witryna zawiera atrakcyjne, interaktywne narzędzie, które pozwala młodym osobom stworzyć lub dostosować do siebie własnego eyecona (ludzika), który potem mogą przesłać emailem do przyjaciół wraz z osobistą informacją. W serwisie można znaleźć także informacje na temat mitów związanych z soczewkami i sposobów ich używania oraz dane o różnych typach soczewek i płynach do ich pielęgnacji.
W ramach kampanii prowadzone będą trzy promocje konsumenckie: letnia, jesienna i karnawałowa, oparte na najbardziej cenionych produktach Ciba Vision. Dodatkowo materiały na temat akcji znaleźć można w wybranych punktach sprzedaży i gabinetach okulistycznych.
Dołącz do dyskusji: Seks w reklamie soczewek Ciba Vision