SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz wyprodukował korporacyjny spot dla Mlekovity

Pod koniec listopada ruszyła nowa kampania reklamowa Mlekovity.

Autorem spotu jest agencja Schulz. Jest to już czwarta w tym roku produkcja zrealizowana przez agencję dla tego klienta.

- Aktywność Mlekovity na rynku reklamowym z roku na rok wzrasta. Po serii kampanii produktowych przyszedł czas na spot korporacyjny. Zrealizowana przez agencję Schulz reklama kładzie tym razem nacisk na ogólny wizerunek producenta przetworów mlecznych. Jest to jednocześnie wstęp do całorocznej kampanii, poszczególnych produktów Mlekovity. Współpraca agencji z tym klientem trwa już ponad rok – mówi Robert Zarański prezes Schulza. Cieszymy się, że Mlekovita obdarzyła nas partnerskim zaufaniem, a my możemy się odwdzięczyć skutecznymi kreacjami.

- Grupa docelowa kampanii określana jest mianem rodziny, gdzie za główne decyzje zakupowe odpowiada kobieta. Naszym celem nie było promowanie poszczególnych produktów naszego klienta- mówi Giovanni Caporioni dyrektor kreatywny Schulza. Skupiliśmy się na pokazaniu wartości, z jakimi kojarzy się Mlekovita. Rodzina, zdrowie, witalność i pogoda ducha. To wartości niezwykle ważne dla każdego z nas. Są też ważne dla naszego klienta. Mlekovita to krajowy lider w branży mleczarskiej. Nie wszyscy zdają sobie jednak sprawę, jak często jej produkty wpływają na nasze samopoczucie, jak pomagają nam cieszyć się życiem. Nasz ostatni spot skutecznie im o tym przypomina.

Kampania reklamowa potrwa do początków 2007 roku. Nie będzie jednak to ostatnia jej edycja. W przyszłości planowane są wznowienia.

 Mediaplanem oraz zakupem czasu antenowego firma zajmowała się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Schulz wyprodukował korporacyjny spot dla Mlekovity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl