SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz dla Nałęczowianki

Schulz wygrał przetarg na kampanię dla Nałęczowianki, wprowadzającą półlitrową wodę delikatnie gazowaną.

Kampania skierowana jest głównie do odbiorców hurtowych i detalistów.

Popyt na poręczne pojemności wód mineralnych zwiększa się systematycznie. Dlatego też, producent wody Nałęczowianka, zdecydował się na wprowadzenie do swojego portfolio nowej pojemności w segmencie wód delikatnie gazowanych. Towarzyszy temu kampania skierowana do hurtowników oraz detalistów.

Schulz zaprojektował kampanię BTL oraz wsparcie ATL, głównie prasowe.

Dołącz do dyskusji: Schulz dla Nałęczowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl