SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz dla Mitsubishi Outlander

Agencja Schulz zrealizowała kolejną kampanię kreatywną w ramach kompleksowej obsługi brandu Mitsubishi.

Tym razem działania dotyczą modelu Outlander typu SUV (Sport Utility Vehicle) i są prowadzone głównie przy użyciu nośników zewnętrznych. Kampania zostanie wsparta również innymi kanałami komunikacyjnymi.

ljklkjloioi

Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmują Aleksandra Majewska - account manager oraz Krzysztof Tkaczyk - dyrektor kreatywny.

Outlander jest kolejną marką MMC Car Poland obsługiwaną przez Agencję Schulz, w zakresie działań ATL. W ramach rozpoczętej we wrześniu współpracy Agencja zrealizowała kampanię dla modelu L200, obejmującą nośniki zewnętrzne, prasę i radio.

Dołącz do dyskusji: Schulz dla Mitsubishi Outlander

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl