SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam

Pomimo że większość dorosłych internautów z USA spotkała się z ekologicznymi przesłaniami w reklamach, to wciąż mają oni spore wątpliwości co do prawdziwości twierdzeń w nich zawartych.

23 procent respondentów uczestniczących w kwietniowym badaniu firmy Burst Media stwierdziło, że rzadko lub nigdy nie wierzy w ekologiczne twierdzenia zawarte w reklamach - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Jednak zdecydowanie większa grupa badanych (około 2/3) stwierdziła, że czasami daje wiarę takim twierdzeniom.

Wielu konsumentów na własną rękę sprawdza czy takie przesłania pokrywają się z rzeczywistością. Prawie 42 procent respondentów przyznało, że często lub czasami samemu bada prawdziwość ekologicznych zapewnień, z którymi spotyka się w reklamach.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl