Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam
Pomimo że większość dorosłych internautów z USA spotkała się z ekologicznymi przesłaniami w reklamach, to wciąż mają oni spore wątpliwości co do prawdziwości twierdzeń w nich zawartych.
23 procent respondentów uczestniczących w kwietniowym badaniu firmy Burst Media stwierdziło, że rzadko lub nigdy nie wierzy w ekologiczne twierdzenia zawarte w reklamach - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Jednak zdecydowanie większa grupa badanych (około 2/3) stwierdziła, że czasami daje wiarę takim twierdzeniom.
Wielu konsumentów na własną rękę sprawdza czy takie przesłania pokrywają się z rzeczywistością. Prawie 42 procent respondentów przyznało, że często lub czasami samemu bada prawdziwość ekologicznych zapewnień, z którymi spotyka się w reklamach.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam