SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem "Pokochaj technologię i bądź sknerą". Przypada ona na okres 3 lat działalności marki na rynku polskim i jest odzwierciedleniem planowanej na rok przyszły silnej ekspansji.

Nowa kampania "Pokochaj technologie i bądź sknerą" nawiązuje do dotychczasowych działań (slogan "żer dla skner", kosmitka będąca ikoną marki) i ma na celu wzmocnienie wizerunku marki w miastach, w których działają markety Saturn (4 Warszawa, 2 Wrocław, 1 Kraków, 1 Katowice, 1 Gdańsk); zbudowanie świadomości marki wśród potencjalnych konsumentów z innych miast; umocnienie pozycji sieci wśród klientów.

Przygotowano spoty 15 i 30 sekundowe, które będą emitowane w następujących stacjach: TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN 24 do 6 grudnia. Kampania będzie wsparta również emisjami radiowymi oraz działaniami o charakterze lokalnym na terenie samych marketów.

ghggfdhf



Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej, dopasowaną do działań Saturna na polskim rynku. Projektem kieruje Daria Perzyna - Manager ds. reklamy marki Saturn.

Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam. Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizji zaplanował Universal McCann, pozostałe media planowane są przez dział planowania mediów Media-Saturn Holding Polska oraz lokalnie przez markety. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiej grupy Goldfrapp.

Saturn to marka, która pozycjonuje się jako kompetentny lider w dziedzinie nowych technologii, odpowiadający na stale rosnące oczekiwania klientów, również te związane z konkurencyjnością cenową.

Dołącz do dyskusji: Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl