Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem "Pokochaj technologię i bądź sknerą". Przypada ona na okres 3 lat działalności marki na rynku polskim i jest odzwierciedleniem planowanej na rok przyszły silnej ekspansji.
Nowa kampania "Pokochaj technologie i bądź sknerą" nawiązuje do
dotychczasowych działań (slogan "żer dla skner", kosmitka będąca
ikoną marki) i ma na celu wzmocnienie wizerunku marki w miastach, w
których działają markety Saturn (4 Warszawa, 2 Wrocław, 1 Kraków, 1
Katowice, 1 Gdańsk); zbudowanie świadomości marki wśród
potencjalnych konsumentów z innych miast; umocnienie pozycji sieci
wśród klientów.
Przygotowano spoty 15 i 30 sekundowe, które będą emitowane w
następujących stacjach: TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN 24 do 6
grudnia. Kampania będzie wsparta również emisjami radiowymi oraz
działaniami o charakterze lokalnym na terenie samych marketów.
Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej, dopasowaną do
działań Saturna na polskim rynku. Projektem kieruje Daria Perzyna -
Manager ds. reklamy marki Saturn.
Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam.
Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizji
zaplanował Universal McCann, pozostałe media planowane są przez
dział planowania mediów Media-Saturn Holding Polska oraz lokalnie
przez markety. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiej
grupy Goldfrapp.
Saturn to marka, która pozycjonuje się jako kompetentny lider w
dziedzinie nowych technologii, odpowiadający na stale rosnące
oczekiwania klientów, również te związane z konkurencyjnością
cenową.
Dołącz do dyskusji: Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą