Samsung LED TV: Interaktywny i najsmuklejszy telewizor na świecie (wideo)
Rusza kampania reklamowa interaktywnego telewizoru Samsung LED TV. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
Startująca właśnie kampania reklamowa interaktywnego telewizoruw Samsung LED TV podkreśla, że jest on wyposażony w łącza DLNA i USB 2.0 Movie pozwalające wyświetlać zdjęcia oraz odtwarzać muzykę i filmy wideo, a także usługę Internet TV umożliwiających w formie widgetów dostęp do serwisów internetowych takich jak YouTube, USAToday i stron z grupy Gazeta.pl. Przekaz pod hasłem "Interaktywny i najsmuklejszy telewizor na świecie" opiera się na egzotycznych motywach roślinno-zwierzęcych znanych z poprzednich kampanii tej marki.
Akcja rozpoczyna się w telewizji (30 i 15-sekundowe m.in. w TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TV4, TVN, TVN7, TVN24, Discovery, Hallmark, Comedy Central, National Geographic, Canal+ Sport), pod koniec października obejmie internet (główne portale, m.in. gazeta.pl, onet.pl, interia.pl), a w listopadzie - prasę (czasopisma telewizyjne, m.in. Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień i dzienniki ogólnopolskie, m.in. Polska the Times) oraz outdoor (nośniki w całym kraju).
Dołącz do dyskusji: Samsung LED TV: Interaktywny i najsmuklejszy telewizor na świecie (wideo)